Annandan

Jaha nu va julen över....igen.
På julafton vaknade jag lite efter 9. Tyvärr hade de inte skett ett mirakel över natten utan de va fortfarande grönt :( men men. Slog in lite klappar som jag inte hunnit gjort innan och sen blev de en tur till fam Olhsson. Barnen fick en julklapp och Clara och jag tog en julkaffe :) Mysigt med en fika sådär. Sen åkte jag hem och gjorde klart de sista innan jag hoppade in i duschen. Fast jag hade så god tid på mig under dan slutade de ändå med att jag blev klar i sista minuten och mamma fick slå in den sista julklappen som jag glömt. Oooops.

Kl 2 va vi hos Onkel o Kersi. Drack lite glögg (eller iaf de andra) innan vi tittade på Kalle. De är så lustigt, man har sett de flera gånger förr och man kan nästa säga exakt va som ska hända och ändå är de så kul xD
Onkel o Kersti hade renoverat i källaren så de blev både jäte fint och massa plats. Va en supermysig jul och fick många bra julklappar. Tänkte skriva hela listan sen men kan iaf säga att jag äntigen fick min sodastreamer ;)
Gick hem i ganska god tid så de va skönt, man va inte helt död igår iaf ;)

Tog en prom allihopa med Gucci i de fina (vår) vädret innan vi gick och sa hej till grannarna. Lojjan, Eliott, linus o Lina va även där. Fika lite innan vi åkte och hämta julklappar och rester :)
Min älskling kom hit igår :) men han va fylletaxi på kvällen så hann inte se honom så mkt ;)
Idag har vi varit och hälsat på hans mormor o morfar. Dom är så gulliga så de inte är klokt!!!! xD
Efter midagen åkte han tyvärr hem igen men kommer tillbaka imorn kväll :) nu försöker jag kolla på kanal5 play men verkar vägra funka....SUCK!
Får se hur de går. Men stormen är ju också rolig att lyssna på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0