Dan före dopparedan...

I dag är de dan före dopparedan...
Har varit i Hallsta nu i en vecka. I lördags va de julbord med Byggbolaget. Tyvärr gungade de en ANING! Så blev inte mkt julmat för min del, är nog ändå julbordet jag varit på och kommit hem vrålhungrig.
På söndagen åkte min älskling hem :( och vi gick till rönnvägen och fiade Åke som fyllt år. I måndags började allvaret då jag började jobba igen. Kändes lite ovant i början men man kom snabbt in i de ;)
Har varit väldigt lungt hela veckan, är ju trots att julvecka. Trodde att de kunde smälla (vilket jag längtat och sett fram emot) idag då de va löning men va ju tvärdött!!!!!
Va såååå segt, många kunde gå hem tidigare. Super värdelöst då de va samma sak vid midsommar, gick och vänta på de kaos som brukar vara men de kom inte då heller. De är ju dessa två veckor som är de roligaste jobbveckorna under året men icke!
Imorn är jag ledig xD Ska gå till fam Ohlsson på dagen och lämna julklappar till tjejerna innan de blir lite mys här hemma tills de är dags att gå till Onkel och Kersti :)
de va de planer som fanns än så länge, vet inte ens va som händer på juldagen med de visar sig då. Och då kommer min älskling tillbaka <3 Han va här i natt med eftersom han kom med en julklapp vi beställt xD
Nu blir de att sova lite så jultomten kommer snart... ;)


Kommentarer
Postat av: Helena

God jul! Hälsa familjen från mig och Johan

2011-12-24 @ 10:18:39
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0