Fredagsmys!

Sitter i soffan och slappar med min älskling och en kopp kaffe!
Så himla trött och seg, har varit seg hela verckan :/

Va länge sen jag skrev nu, igen...
har hunnit åkte hem en gång till sen sist, fick än en gång åka hem själv :P
var i farmor lägenhet den här helgen med tillsammans med mamma, pappa och min låtsas mamma Ylva.
Den där känslan av att man "rotar" bland hennes saker fanns fortfarande kvar och kände mig lika skyldig varje gång jag tog hem något.
senare på kvällen va de all helgona firande på langers. Gick dit med min far och lardner, hade totalt glömt bort att de va 23 års gräns, inte många i min ålder där. Hitta två jag kännde sen satt jag med dom resten av kvällen, Tack o lov!
i måndags va de dags för ks i matte nr 2. Får se hur de gick men känndes betydligt bättre än jag trodde. men de visar sig :)
Känns helt sannlöst att om lite mer än två veckor är de kemitenta, sen är den kursen över :S
Var hos studievägledningen i torsdags, frågade lite om utbildning till nästa år. Har ju börjat vackla i mitt val, är väldigt inne på att bli dietist som va lite av en dröm för några år sen. Om jag äljer de klarar jag mig egentiligen med den här terminen men går ju ändå klart hela :D
enda nackdelen är att hon sa att de inte verkar finnas någon utbildning i stan så måste nog gå i Uppsala. Men ska kolla upp lite mer och fundera lite mera, har ju varit så säker fram tills för någon månad sedan.

Den här veckan har jag gått på lchf diet, igen!!!!
men gav upp idag efter 5 dagar ;) fast har gått ner 2 cm runt magen och 5 cm runt midjan xD
Så bättre än inge ;) men känns ändå ganska bra eftersom jag har en grym träningsvärk sen gymmet med vår PT i onsdag, blir gym imorn igen.
Duktiga oss!
Sen blir de faktiskt plugg på söndag, gud tror vi har feber här hemma ;)
Nu sitter min älskling ochväntar på datorn så.

PS. Nöjd nu Clara? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0