Händelserik Helg

Oj oj oj. Händelserik helg.
Åkte hem till Hallsta i torsdsgskväll. Tyvärr va de blandade känslor, för i fredags va de dags för min gammelfarmors begravning :'(
Så tråkigt. Men de va en jätte gullig präst (hon va nog ganska ny) och fin kist och allt. efteråt va de smörgåstårta på Langers.
Man va ganska trött och seg efteråt så blev inte mycket mer gjort den dagen. Patrik och Sofie kom senare under kvällen för i lördags va de dags för en road trip.
Vi åkte till Örebro och kolla på burlesk. Med Hjalmar och hans buskishow.
Vi va hela tio stycker, jag, Patrik, Mamma, Pappa, Robin, Sofie, Onkel, Kersti, Ylwa och Peter.
Va jätte roligt och så himla mysigt att bo på hotell.
Vi hade en tjejbil och en killbil och de va jag som körde våran bil. Va inte LÄTT. Vår spolarvätska funkar inte så på förarsidan så såg man inte ett piss. Och såklart stod solen rakt på oss och super lågt. LÄSKIGT!
Men tillslut kom vi fram iaf.

Blev lite dricka och lite ost, kex, korv och annat gott inne på Fam Jacobssons rum innan de va dags att göra sig iordning.
Vi hade toppen platser jätte nära scenen.
Efteråt tog vi en öl på The Bishop Arms (som låg i källaren till hotellet).

Känns så lyxigt mewd att äta hotellfrukost xD Sen strosade vi lite i affärer innan vi åkte hem. Tyvärr åkte vi lite fel så blev typ 20 mil extra :P
Grymt skönt att komma hem!

Nu är de snart dags att gå och spinna :D Vi och vårat nyttiga liv ;)

PS såg Mickael Tornving (stavas) idag i tunnelbanan. P tyckte jag stirrade för mycket, ÄSCH! ;p

Kommentarer
Postat av: Kikki

ååååh den där Micke Tornving gillar jag! :)

2011-11-22 @ 16:29:57
URL: http://mae-phim.blogspot.com
Postat av: Michan

Då är vi två! xD

2011-11-22 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0