Ny lur xD

Va inne på tre butiken idag för att kolla på en ny mobil men sluta med att jag fick hem den direkt med ett nytt BILLIGARE abonnemang xD
Super!
Imorn ska jag och älsklingen på hälsoundersökning i Hallsta. Nu blir de nytt liv ;)
Ska även lämna saker som ska till Estlands bättre behövande så är mycket nu :) 

Igår provade jag att ringa ICA för att fixa ett nytt ICA kort och spärra de gamla, HATAR deras jävla röstbrevlåda (eller vad man ska kalla de). Rösten sa att jag skulle slå mitt personnummer vilket jag gjorde men då säger han att jag provat för många gånger, vadå är en för mycket? Så när jag sen kommer fram ber hon mig om personnummer och kod. Koden måste man ju knappa in så hon kopplar ut mig igen så jag kan slå den och säger att jag blir först i kön. Slår numret men de funkar tydligen inte för han ber mig igen. Provar igen men då blir jag placerad i kö!!! "Beräknad väntetid är 15 min" Ja men eller hur! typ 20 om inte mer.
Då är de dags för röstbrevlåda igen. Ber mig slå pers. nr IGEN. Men funkar inte den här gånger heller så blir placerad ytterligare en gång i kö och denna gång är väntetiden 21 minuter. Då slängde jag på luren!
Hatar dessa röstbrevlådor. Man måste ju ändå förklara vad man vill när man kommer fram så kan ju lika gärna hamna i kö med en gång....
Men nu har jag gnällt färdigt för ikväll. Så blir sängen nu <3
Får prova ringa igen imorn från min nya lur ;)

Ska ju lägga upp bilder från helgen i Örebro med XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0