FREDAG!

Gud så fort veckan har gått, helt sjukt :/
Va hemma i Hallsta förra helgen. Åkte på fredagen efter skolan, då blev de en sväng via Norrrtan. Bror o Sofie hade flyttat klart men de va möbler som skulle bäras och papper på golvet som skulle bort. Och då bror hjälpt mig sisådär en 5 flyttar va de sjävklart att man skulle ställa upp ;)
Skönt att va hemma! De va länge sen sist. Blev lite slappa i soffan bara med vårat efterlängtade vin ;) Iaf för mig o S eftersom bror skulle hämta päronen på middag hehe helt rätt att kvinnorna får dricka ;)
Sofie va hundvakt åt en liten Hugo så de blev ingen sovmorgon. Han vaknade vid 6.30 och jag vaknade av att han trippade runt och va kissnödig. Så blev en mysig liten morgonprom runt hus i pyjamas, va 5 grader ute så va friskt kan man säga xD


Hugo :)

Sen vakna pappa och då ville han att Hugo skulle sova med honom men Hugo va inte trött längre, så dom gick upp. Och pappa gillar ju,som mig, att prata så han satte sig på min sängkant och snacka i typ en halv timme :D Mysigt att va vaken så där tidigt när inga andra är vakna, inte ofta man vaknar så tidigt utan att klockan ringer :)
Men va ju ingen ide att somna om så vi gick upp. Alltså världens gulligaste hund!!! Han kan göra high 5 xD

På dagen blev de svampplockning, helt sanslöst mkt svamp iår xD Man kan bokstavligt talat bara gå ut i skogen och hämta. Va perfekt höstväder hela helgen. Sol, lagom varmt med otroligt fina höstträd xD MYYYYS!

Hade såklart med oss fika, baguetter med skagenröra, kaffe, öl och cider. LYX!

Mamma, Pappa, Bror och Sofie








Pappa md min skörd :)







haha så går de bror när man retas med mor ;)

På kvällen va de dags att gå till min kusin som fyllde 17 år. Thaimiddag, verkar va en ny tradition när Dennis fyller år :D Super gott som vanligt. Dock glömde jag fota så detta va en bilden jag tog på hela kvällen ;)



När jag kom hem på söndagen myste jag med min älskling med lite milkshake ;)

Polka och chokladsmak :)


Nu i veckan har vi vart till Worldclass gymmet som ligger typ 5 min prom härifrån och köpt kort. Vi har hunnit varit på gymmet en gång, ett spinning pass puls och i går var jag på bodyjam. Helt sjukt kul! så idag är man värd en bulle tycker jag (gått och längtat hela veckan) :) Imorn kommer bror o S hit för de är dags för ÖL OCH WHISKEY MÄSSA!!!!  Så himla kul xD nu lite lunch innan skolan. Sen måste vi måla klart hallen vi börjat måla så de går att bo här imorn igen när dom kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0