Städdag

Idag fick vi äntligen in kemirapporten. Får se hur de gick, känns en aning hej o hå :S
Sen struntade jag i sista lektionen för i dag behövde min bror mig, dom håller på och flytta städar,wiiiii....
Så kul, not! Kul att han äntligen flyttar :p Men städa är ju ingen höjdare. Dock har han ju hjälpt mig dom senaste 5 flyttarna jag gjort så kan väl kanske inte klaga ;)
Ska nog tillbaka igen på fredag. Kul fredags nöje ;)
Men men. Blev så sugen själv. Fast flytta är ju bara roligt tills är dags att börja plocka,städa, bära och slita, alltså endast i tanken, så är nog bra där jag är ;D
Nej nu blir de en dusch (välbehövlig efter allt putsande o fejande) sen SÄNGEN! Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0